torsdag, september 13, 2007

 

Jag gillar sensommarens kvällar!


Anteckningarna är renskrivna, kapitel fyra är läst och klockan står på 06.45 i morgon bitti. Då ska kapitel 5 och 6 klaras av. Jag fick palt-coma efter maten när jag satt och pluggade så jag var tvungen att ta mig ut en sväng. Jag tog cykeln och for ned på stan. Sedan cyklade jag "runt sjön", det vill säga det klassiska promenadstråket. Jag skäms att säga det, men det var premiär för mig. Två år har det alltså tagit för mig att ta mig runt sjön! Nästa gång lovar jag att ringa lilla S!

Jävlar vad vackert det var!


Comments:
Jag undrar hur många som har exakt likadana bilder :) Har fortfarande en som bakgrund i mobilen, heh. Växjö kan vara vackert i bland!
 
Jag som trodde jag hade fångat en alldeles egen upplevelse. Äh, jag skojar bara. Jag delar mer än gärna, det blir liksom större då!
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?