tisdag, september 04, 2007

 

My name is Evil...

...Very Evil! Men är det inte så att Miss Li har samma trasa på sig både i "Om du lämnade mig nu" och i "Oh boy"? Det känns omöjligt men charmigt. Hoppas hon tvättar mellan inspelningarna!

Och är det inte så att bilden talar sanning, de är ju lika som bär!


Nu ska jag sluta vara V. Evil. Jag var bara tvungen att få avreagera mig på några stackare efter en märklig skolstart. Vi hade nämligen introduktion idag och fick då vår litteraturlista. På fredag ska vi redovisa två av böckerna på ett seminarium. Det fick vi alltså veta idag. De är visserligen tunna men vi behövde ju ändå komma igång och läsa redan idag. Det sprack tyvärr. Den ena boken kunde vi bara köpa på institutionen. Kvinnan som sålde denna skrift var inte på arbetet idag och ingen visste var hon fanns. Den andra boken fick de flesta av oss reda på att vi skulle ha för några veckor sedan. Jag och några andra hade redan köpt den men 12-15 personer gick över till Akademibokhandeln efter lektionen och möttes där av beskedet att boken fanns inne i endast ett (!) exemplar. Är det verkligen denna ostrukturerade värld jag vill tillhöra?

Comments:
Jag gillade bilden skarpt och snodde den till min blogg med ny tillhörande text. Har jag fjäskat tillräckligt nu eller grunnar du fortfarande på hämnden ;)
 
Nu är jag rörd. Men fjäska gärna mera, fjäsk är underskattat! :-P;)
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?