onsdag, oktober 03, 2007

 

Farväl Jupiter...

...kan jag säga när de här kattungarna har fått nya hem. De är åtta stycken och här presenteras fyra av dem. Lilla Syster ska ha minst en (till) så ni andra får slåss om sju!



Det är lite skiftande kvalitét på bilderna men de små liven har lite svårt att stå stilla. Hur som helst, Jupiter är den eleganta pojken i nedre vänstra hörnet. Ovanför honom är den lilla söta damen med röda stråk (den är till dig Lilla S). Nere till höger har vi en skrikande grabb som alltid leder sina syskon bort till trappan för att säga till om att det är hög tid för mat. Slutligen har vi högst upp till höger en dam med värdighet och stil.

Kom igen nu, lite hjälp skulle inte skada!

Comments:
ntååååå!! vad söta! jag blir helt förälskad i dom. men jag har ju sagt att det inte kommer bli nåt mer tillskott till familjen förrän jag har större lgh. du får flörta med mina föräldrar om de vill ha en till... :P
 
Det vill de inte. Det räcker med att ha tre katter och en hund hela våren.
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?