tisdag, oktober 23, 2007

 

Idag gratulerar vi lilla My...

...som därmed inte är fullt så liten längre. Grattis!

Därefter beklagar vi mig som har suttit i tolv timmar och försökt reparera det förargliga underkännandet som drabbade mitt arbete på Flintahundens avhandling. Jag hade tänkt att unna mig lyxen av att få vakna i morgon i vetskap om att detta arbete var klart och istället få kasta mig över veckans arbete, "How Hollywood works". Tyvärr så nådde jag inte riktigt ända fram för nu går ögonen i kors och huvudet känns korkat. Jag tar en deckare och går och lägger mig istället. Det är bara lite putsning kvar på sista stycket så förhoppningsvis är jag klar samtidigt som jag dricker morgonens andra kopp kaffe.

God natt!

Comments:
Jag vill inte bli stor :(
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?