måndag, oktober 29, 2007

 

Stackars lille tulle Pellepenna!

Jag har just varit iväg till posten och skickat iväg ett rekommenderat brev till länsstyrelsen som gillar att öva tjänstemannamissbruk på mig. Innan dess hämtade jag ut mitt andra underkända paper på rad och ännu mer innan dess, det vill säga igår, blev Djurgården omkörda av Kalmar FF i sista omgången (jag ignorerar Hemskes kommentarer i trådarna nedanför fast jag har provocerat fram dem). Slutligen trodde jag att den nya mobilen gått sönder. Det hade den inte så det kanske är fusk att ta upp den bland allt elände? Men nu är det väl kanske dags att rycka upp sig igen. Jag har ju blivit lite ömkad och fått låna hem några arbeten så att jag kan se hur fan det är meningen att uppgifterna ska lösas (tack kompisar, jag gillar er). Jag kanske ska påpeka att jag lånade dessa paper med Flintahundens välsignelse, här sker endast sanktionerat fusk. ;)

Så nu what? Jag ska snegla lite på de arbeten jag fått låna, sedan tar jag kväller. Morgondagen och halva onsdagen går åt till att fixa så att två U förhoppningsvis blir två G eller något ännu roligare. Andra halvan av onsdagen ska jag vara på körskolan och få lära mig de nya elektroniska färdskrivarna. På torsdag och fredag läser jag in den nya boken. Visst fan, på fredag ska jag ju till tandläkeren och göra en lagning, hjälp! Nåja, det går ju fort vilket är bra för på lördag måste jag hinna skriva ett alldeles fantastiskt paper på den senaste boken för på söndag kör jag buss tur och retur till Gbg. Dagen efter är det dags för forskningsöversiktsskrivande med fröken Grusplan vilket sedan fortsätter hela den veckan. Det sista ska i alla fall bli roligt - men säkert jobbigt! Har någon en ledig dag över så tar jag tacksamt emot!

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?