söndag, oktober 28, 2007

 

Vintertiden är här.

Igår kväll var jag toktrött efter en hård pluggvecka. Efter god mat och lite vin så gav hjärna och kropp upp redan vid niotiden så jag la mig tidigt. Givetvis vaknade jag också tidigt och låg och vred mig ett bra tag innan jag höll på att bli galen och blev tvungen att gå upp. Då var klockan fem (trodde jag). När jag fått på kaffet och kläderna slog jag på datorn och först då upptäckte jag att klockan bara var fyra! Så tidgt brukar inte ens jag sitta i soffhörnan och plugga. Rekord alltså!

Nu ska jag ta hand om disken och sedan börjar försnacket inför fotbollsmatcherna. Givetvis tittar jag på DIF-BP och håller tummarna för 5-0 eller 6-0. Jag är en obotlig optimist! Jag håller ett öga på Trelleborg också som gärna får slå Blåvitt, det vore skönt att få se 41000 gråta på Ullevi. Kalmar skiter jag i att bevaka, de är redan körda (så det så Hemske). :-P

Comments:
Fotbollen kan bli riktigt spännande. Jag håller på Göteborg! Brommapojkarna innehåller en del gamla Djurgårdare...kan komma att lukta lite illa. Vi får se hur långt sportsligheten håller.
 
BP:s backar kan knappast beskyllas för att lägga sig, de är nog bäst på plan. 0-0 på Stadion efter första halvlek och 2-0 i Gbg, nu ger till och med jag upp.

Grattis Blåvitt!
 
Nåja, vi var ju bara ett feldömt mål (AIK-IFKG) ifrån att vinna hela skiten.

Hur nära var ni? ;-)
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?