måndag, november 12, 2007

 

Efter ett heldagsseminarium...

...följt av ett revisorsmöte är det väldigt skönt att bara få unna sig en ledig kväll med goda smörgåsar, en kopp te och en skitdålig Beck-film. Ja, och så salmiakbalkar förstås! Jen och jag fick klartecken att gå vidare med C-uppsatsen. Forskningsöversikten och vår presentation av den var nog helt okej betygsmässigt. Lilla Syster däremot briljerade, jag blev så stolt. :-P

Nu ska jag unna mig lyxen att slänga mig i säng riktigt tidig. Jag gick upp fem i morse och ligger efter lite med sovandet sedan tidigare. ------>

Comments:
åååh du är för snäll! min presentation var inte bättre än någon annans. vet du inte hur svårt jag har för positiv kritik??! du gör mig generad! :)
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?