onsdag, november 07, 2007

 

Hej bloggen och hej läsarna!

Jag tänkte bara tala om att jag lever (nätt och jämt). Det är forskningsöversikt som gäller för tillfället och det är en ganska intensiv och tidspressad historia. Jen G och jag sliter som djur varje dag. Det vill säga fram tills det är dags för sen lunch med Lilla Syster och Ängeln. Efter lunchen är vi bara tjocka och flamsiga och får inte så mycket gjort. Jen börjar då att tala med sin underliga röst! Hur som helst, det blir inte så mycket tid och ork över för bloggskrivande. Som avkoppling lägger jag istället all tid på att läsa deckare eller se på dåliga filmer. Det är mitt sätt att gömma mig för verkligheten i pressade situationer.

Efter helgen har nog livet lugnat ned sig igen, vi ses då! :)

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?