söndag, december 09, 2007

 

Så var årets julbad avklarat!


Det var trevligt som vanligt men rekordet i den aktuella badtunnan var aldrig hotat. Vi badade mellan 20:30 och 01:00, fyra och en halv timme alltså. Det gamla rekordet är sex och en halv timme och är två år gammalt. Det innehas för övrigt av mig och VIP.

Även om jag bara drack mellanöl så är kombinationen av alkohol och sena nätter krävande. När man dessutom väcks klockan sex av en tvååring som bara kan säga mamma, (fast med hundra olika tonfall) och som väldigt gärna säger det oavbrutet, så förstår ni själva att jag just nu är lite blek. Så nu blir det soffan ett slag, fast först ska jag läsa lite på Sofia H:s blogg. Nej visst nej, det går ju inte. *muttrar*

Comments:
Haha, ge mig din mail då! pb?mk05...?
 
pbjmk05 :)
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?