torsdag, januari 10, 2008

 

Dagen som försvann...

...hade dagens datum.

Den började bra i alla fall. Jag kom upp skapligt och stack ut på en promenad innan frukost. Jag kom till och med på att jag faktiskt äger en mobiltelefon med mp3 och radio så promenaden blev riktigt trevlig. Enda felet var att Adam vann igen och alltså fick behålla sina pengar.

Var var jag nu då? Jo visst ja! Dagen hade börjat bra men när jag kom hem efter promenaden så kom jag på att det ju var idag som vi skulle få utbildning på en ny buss borta i garaget. Jag hann nätt och jämt kasta i mig en kopp kaffe innan jag stressade iväg. Två timmar var avsatta för utbildningen men de två timmarna blev istället fyra och en halv. När jag kom hem var klockan redan halv tre. Nu fanns det två timmar som kunde användas till att skriva på C-uppsatsen. Efter det skulle jag bli tvungen att åka till affären och handla prylar till middagen och sedan sätta igång och laga den. Men tidsplanen sprack på grund av stressångest så den totala arbetsinsatsen blev två och en halv rad. Jag la ned projektet för dagen och dumsurfade istället bort tiden.

I morgon ska jag minsann skärpa mig och inte bara skriva mycket utan jäkligt bra också! Ta i trä...

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?