söndag, januari 13, 2008

 

Dags att vackla i säng kanske?

Vi kom precis hem efter att ha varit hos goda vänner och ätit middag. Att dricka och skåla är trevligt. Men nu får det vara färdigdrucket!

För övrigt har det varit en bra kväll med god mat och god dryck i goda vänners lag. De här människorna har tjejer som är jämnåriga med våra och vi har haft mycket kul ihop genom åren! Jag lyckades planera en gemensam resa till Rostock under kvällen varpå värden påminde mig om att sist jag pimplade tillräckligt med whisky hemma hos dem så arrangerade jag en gemensam resa till Toscana som varade i en och en halv vecka. Ja visst, och vad då, so what? Den resan var en kanonresa som 7-8 år efteråt fortfarande ligger oss alla varmt om hjärtat! I slutet på mars blir det alltså en resa till Rostock som löper över fredag, lördag och söndag. Vi kommer att bo på ett kanonbra hotell, vi kommer att se allt som är värt att se och vi kommer att ha det skitfint. Och allt kommer att vara min förtjänst! Kalla mig gärna Resepenna, eller varför inte Reservoirpenna?

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?