söndag, januari 20, 2008

 

Firmafest...

Igår hade vi firmafest eller vad man ska kalla det. Det var arbetsgivarna på mitt bussommarjobb som tyckte att det var dags att göra något roligt. Det tyckte de rätt i! Suddagumma och jag blev hämtade här hemma strax efter fem. Vi blev körda till garaget och där minglade vi runt i de fina nya lokalerna i en och en halv timme. Vi var ungefär 20 stycken där som fördrev tiden med att käka snittar och dricka öl och drinkar. Därefter blev vi transporterade per buss till den lilla, lilla staden där vi gick på krogen och åt en trerätters samt tittade på en lokal revy. Skitroligt!

På grund av gårdagen har jag känt mig lite seg idag. Kan jag sätta upp mina timmar i soffan som övertid tro? Hur som helst, en promenad i det fantastiskt soliga vårvädret samt några timmar med inledningen till c-uppsatsen har jag orkat med.

I morgon åker Lilla S. till Irland (hoppas du får the time of your life därborta S). Det blir lite tomt här hemma, vi är inte så många kvar nu längre. Jag vet faktiskt inte hur många vi är, åtta eller nio? Jag får räkna ihop gamla och nya ansikten i morgon eftermiddag när vårterminen startar.

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?