onsdag, januari 16, 2008

 

Hemma igen.

Igår gick vi runt sjön igen, vi fick sällskap av lilla Alice. "Vi" var Pelin, Lilla S, Jen G och jag. Alice är en gammal dam och hon lyckades hålla samma snabba tempo som vi andra utan att gnälla. Inte så dåligt av en 80-åring, eller hur?

Idag hade vi en liten avskedslunch för Pelin och Lilla S eftersom Pelin flyttar och därför byter högskola och Lilla S drar till Irland en termin. På restaurangen valde jag fisk som var dagens rätt. Tyvärr hade de haft en massa läbbiga skaldjur i såsen utan att tala om det i menyn, blää! Som tur är har de ju ett skapligt salladsbord så min middag bestod av fisk (modigt vad), potatissallad, pastasalla, grönsallad och varmt nybakat bröd. Det gick alltså ingen nöd på mig.

Nu blir det sängen och Snöleoparden (som är en bok). Lilla S: I morgon ska jag leverera fotot till Stefan, då blir du nog arvlös!

Visst ja, Alice är en hund men det kanske ni förstod?

Comments:
Jag blev verkligen chockad över fotot! Det var nästan det värsta jag sett. Tur det inte var ett Stockholmslag...
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?