fredag, januari 11, 2008

 

Idag är en underbar dag!

Solen har hållt sig framme halva dagen, jag har skött promenerandet och skrivandet har gått riktigt bra. I varje fall så är ett av mina tre områden helt färdigskrivet och de andra två är påbörjade.

Något som bidrar till att dagen tillhör avdelningen bra dagar är att det är fredag. Egentligen tycker jag inte att det ska behöva vara helg för att man ska kunna äta gott, smutta på lite rött och känna att livet höjer sig ett snäpp över det vanliga men tyvärr så trampar ju Suddagumma runt i grottekvarnen och för hennes skull måste vi ibland låtsas att fredag, lördag och söndag är mycket roligare än veckans övriga dagar.

Eftersom hon nu är så snäll att hon sitter och läser och lägger synpunkter på mitt skrivande så ska jag laga mat till henne. Idag blir det bulgur- och grönsaksfräs.

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?