onsdag, februari 20, 2008

 

Jag vill inte göra en för stor sak av det här...

...men nu stryper jag bloggandet, åtminstone för ett tag framöver. Det känns inte som om jag lyckats nå upp till den standard jag hade förväntat mig av mig själv efter ett antal självcentrerade inlägg av typen dagbok. Det där viktiga som man egentligen vill förmedla skymtar bara förbi i var tionde inlägg eller så.

I väntan på inspiration och patos ligger jag alltså lågt. Det är inte samma sak som att säga att jag härmed slutar blogga, har jag något viktigt att säga kanske det emellanåt hamnar här. Men som ni alla vet så handlar bloggandet om rutin, om att finnas där med regelbundna inlägg så att läsarna inte söker upp mig i onödan gång efter gång. Vill jag synas så krävs den regelbundenheten. Och jag vill synas, och helst betyda något, men vill jag synas i bloggsammanhang? Fan vet...

Well, på återseende om det seendet återkommer i bloggform. Annars ses vi säkert framöver på trycksvärtebarrikaderna där ute, någonstans i det offentliga rummet!

Comments:
va??! *gråt* jag tycker ju om att läsa din dagboksinlägg! vad tråkigt att du tar paus....
 
Hang in there mait!

Tack för att du höll ställningarna åt mig. Jag lyfte ut din kommentar till ett eget inlägg, trots dina brutala önskningar om Smålands Stolthets tabellplaceringar.

Att blogga framgångsrikt är som att älska: Det gäller att ge folk vad folk vill ha. Och ibland går det. ;-)
 
Mäh!!
 
Hallå??!!!
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?