fredag, februari 08, 2008

 

Tiden räcker dåligt till för bloggande just nu...

...så jag skriver några rader bara för att hålla kvar er här. Det är lite tufft att sköta både C-uppsats och nya kursen samtidigt så timmarna och dagarna rinner iväg. Men även om det är stressigt så är det roligt. Och spännande nu när uppsatsen börjar ta form. Jen Grusplan och jag är på ön sedan i onsdags kväll och försöker jobba effektivt med C. Det lyckas vi ganska så bra med men det finns ju så mycket bra film att titta på också.

Vi satt och läste om dig och dina bekymmer igår kväll Lilla Syster. Stackars dig! Stala släppte ned sin mobil i badkaret förra veckan men det redde sig efter att hon plockat bort skalet och batteriet och sedan haft mobilen i ugnen på 50 grader några timmar. Har du ugn där du bor? Försök inte att göra torkningen i micron annars, det är inte riktigt samma sak!

Dags för frukost och arbete!

Comments:
hmmmm jag kan ju pröva att torka den. vet dock inte om det är fukt som är problemet. vad som helst kan ju ha hänt med den! men det är värt ett försök så tack för förslaget! :)
 
jag kan helt enkelt inte undanhålla dig detta fotobevis på en femtekolonnare....

http://tinyurl.com/yorjkg

;-)
 
Lilla S: Hur gick det? Kan jag provringa nu då?

Hemske: Jag mailade och frågade vad som pågick men fick bara ett mycket neutralt svar. Mitt tips är att jag inte var först med tråkningar?
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?